تجهیزات آتش نشانی

در اسفند ماه سال 1380 فروشگاه اینتر اسپایر با هدف واردات و فروش تجهیزات ایمنی آتش نشانی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه سرویس و کپسول های آتش نشانی شروع کرد.
ما در اینتر اسپایر این افتخار را داریم که با داشتن بهترین کارشناسان و متخصصان حرفه ای و معتبر و انجام فعالیت های خود در ارائه خدمات بهداشتی، ایمنی و محیط زیست گسترش داده و تمام مجوز های رسمی از تمام مراجع مرتبط دولتی و بین المللی را دریافت کرده ایم.
خوشحالیم که امروزه نام اینتر اسپایر به عنوان یک شرکت پیشرو و معتبر در ارائه خدمات سلامت کار و امور فنی در زمینه ی HSE مطرح است و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بخش خصوصی کشور می توان از آن یاد کرد.

تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر

از آنجا که اینتر اسپایر فعالیت خود را با وارد کردن تجهیزات آتش نشانی شروع کرده است و سابقه ی بالایی در این کار دارد، به عنوان یکی از بهترین ها در زمینهی تجهیزات آتش نشانی در کشور شخته می شود.
خدمات و محصولات اینتر اسپایر در زمینه ی تجهیزات آتش نشانی عبارتند از:

سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق اینتر اسپایر

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزار های جدید، سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق پا به عرصه گذاشتند و باعث حفظ جان و مال افراد زیادی شده اند و همچنین باعث شدند تا مقابله با آتش در مکان هایی که از این سیستم های استفاده می شود تا حد زیادی راحت شود. ما در اینتر اسپایر این افتخار را داریم که بهترین خدمات، تجهیزات و امکانات در سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق را در کشور به شما عزیزان ارائه کنیم. خدمات ما در این زمینه عبارتند از:

  • در اختیار داشتن بهترین برند های اعلام حریق
  • اطفا حریق اسپرینکلر
  • سیستم اطفا fm200
  • سیستم اطفا آیروسل
  • سیستم اطفا CO2
  • سیستم اطفا فوم (Foam)

لباس و تجهیزات ایمنی در اینتر اسپایر

هدف اصلی اینتر اسپایر در فعالیت های خود، حفظ سلامت و ایمنی افراد در محیط های کاری و غیر کاری بوده است، به همین دلیل سعی کرده ایم که بهترین لباس و تجهیزات ایمنی را برای افرادی که در محیط های صنعتی، ساختمانی و... مشغول به کار هستند را فراهم کنیم محصولاتی که در این زمینه به شما ارائه می دهیم عبارتند از:

ایمنی و سلامتی همیشه دو واژه کاملا مرتبط بوده اند و یکی از مزایای اینتر اسپایر این است که همیشه این دو مورد را مد نظر قرار داده، برای همین کار ما با ارائه خدمات و محصولات در خصوص ایمنی در کار و آتش نشانی تمام نمی شود.
داشتن بهترین تجهیزات بدون آگاهی هیچ عملکرد مثبتی برای شما نخواهد داشت، به همین دلیل سعی کرده ایم که بهترین و کاربردی ترین مطالب را در خصوص تجهیزات آتش نشانی و استفاده درست از این تجهیزات در زمان اتفاق و... برای شما آماده کنیم. برای همین می توانید به قسمت بلاگ ما سری بزنید و اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز