فروش آنلاین لوستر چوب فلز با ارزان ترین قیمت و جدیدترین در نیکان لوستر

سبک منزل یا دفتر کار شما، شناسنامه شخصیتتان است، به همین دلیل انتخاب لوازم منزل و محل کار اهمیت زیادی دارد. ترکیب چوب و فلز، یک سبک کلاسیک لطیف است که می‌توان آن را در تمامی اماکن و برای تمامی لوازم اداری یا منزل مانند لوستر استفاده کرده و یک هماهنگی جذاب میان اجسام، خلق نمود.

 انتخاب یک لوستر چوب و فلز دستتان را در طراحی سایر المان‌های دکوراسیون داخلی، باز گذاشته و امکان انتخاب سبک‌های فراوانی را به شما می‌دهد. لوستر چوب و فلز ترکیبی از سرمای فلز و گرمای چوب بوده و به اعتدال فضا (ایجاد فضای رسمی اما صمیمی) کمک می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی سوالاتی نظیر «لوستر چوب فلز چیست؟» و «جدیدترین مدل‌های لوستر چوب و فلز کدام است؟» پاسخ دهیم، با ما همراه باشید.

لوستر چوب فلز چیست؟

لوستر چوب فلز از ترکیب دو متریال چوب و فلز تشکیل می‌شود، اما می‌توان در طراحی آن از المان‌هایی نظیر گوشواره یا زنجیر بلوری نیز استفاده کرد. عموما در قسمت چوبی این لوستر از ام‌دی‌اف و در قسمت فلزی آن، از استیل استفاده می‌شود. استیل فلزی سبک، خوش فرم، مقاوم و درخشان است. ام‌دی‌اف ارزان‌قیمت و متنوع بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

لوستر چوب و فلزی به دلیل ترکیب چوب (فضای سنتی) و فلز (درخشش و مدرنیته) یک سبک معتدل ایجاد کرده و دست شما را در انتخاب سایر اسباب و اساس منزل یا محل کار، باز می‌گذارد. اگر بیشتر به فضای مدرن علاقه دارید، می‌توانید لوستری را انتخاب کنید که رنگ‌های تیره در قسمت چوبی و رنگ‌های روشن و براق در قسمت‌های فلزی دارند، ولی در طراحی کلاسیک، بهتر است رنگ تیره برای قسمت فلزی استفاده شده و رنگ چوب با سایر المان‌های چوبی دکوراسیون منزل، هماهنگ شود.

لوستر چوب فلز چیست؟

جدیدترین مدل‌های لوستر چوب و فلز

لوسترهای سقفی معمولا بین 3 تا 8 شاخه هستند، اما بسیاری از اماکن بزرگ تجاری متناسب با فضای خود، لوسترهای بزرگ‌تر یا کوچک‌تری را به صورت سفارشی می‌سازند. لوسترهای دیواری نیز معمولا یک یا دو شعله دارند و می‌توانید متناسب با فضایی که قصد نورپردازی آن را دارید، یکی از این دو را انتخاب کنید.

برای اتاق‌ها عموما لوسترهای 4 شاخه-تک شعله سقفی و  تک شاخه-تک شعله دیواری مناسب است و بهتر است در صورت وسعت بیشتر فضا، تعداد لوسترهای بیشتری استفاده کنید. برای سالن‌ها و اتاق پذیرایی نیز متناسب با فضایی که در اختیار دارید  و با مشورت با کارشناسان طراحی داخلی،  تعداد شاخه‌های لوستر سقفی را انتخاب کرده و به تعداد دیوارها لوستر دیواری دو شعله انتخاب کنید.

 

 در جدول زیر جدیدترین مدل‌های لوستر چوب و فلز نیکان لوستر را به همراه قیمت آنها مشاهده می‌کنید:

مدل

تعداد شعله

قیمت (تومان)

لوستر سقفی طرح پتینه مدل نارین

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

8

6.500.000

12

8.500.000

10

تماس بگیرید

لوستر سقفی طرح پتینه چوب و کریستال مدل نارین

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

10

8.500.000

لوستر سقفی طرح پتینه مدل خاتون

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

6

4.500.000

8

6.000.000

10

7.500.000

12-دوبل

12.000.000

لوستر سقفی طرح پتینه مدل نارگل

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

6

6.500.000

8

6.500.000

لوستر سقفی طرح پتینه مدل بوهمیا

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

4

5.500.000

8-مدل تاج

6.500.000

8-مدل سرو

10.000.000

لوستر سقفی طرح پتینه مدل گلدونه

رنگ چوب و فلز سفارشی است.

6

4.500.000

جدیدترین مدل‌های لوستر چوب و فلز

 فروش آنلاین لوستر چوب فلز در نیکان لوستر

انتخاب لوستر در میان طیف وسیعی از مدل‌ها و اندازه‌های گوناگون، دستتان را برای انتخاب باز خواهد گذاشت. فروشگاه نیکان لوستر، ارائه کننده انواع لوستر با بالاترین کیفیت و در ابعاد گوناگون است. شما عزیزان می‌توانید خرید لوستر منزل و محل کار خود را در فروشگاه اینترنتی نیکان لوستر انجام داده و به کمک مشاورین ما لوستر چوب و فلز مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزایای خرید آنلاین از نیکان لوستر شامل موارد زیر است:

  • مشاوره پیش از خرید: در این مشاوره شما به کمک کارشناسان نیکان لوستر و با توجه به محلی که قصد نصب لوستر در آن را دارید، نیاز خود را شناسایی کرده و لوستری مناسب فضای خود، خریداری می‌کنید.
  • مقایسه آسان مدل‌های گوناگون: مقایسه تصاویر مدل‌های گوناگون و مشخصات آنها، انتخاب برای خریداران آسان‌تر می‌کند.
  • خرید ارزان‌تر: خرید کالا به صورت غیرحضوری موجب کاهش بسیاری از هزینه‌ها است. نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد، هدر دادن زمان ارزشمند در ترافیک، تحمل خستگی فراوان و کاهش کارایی نیست. در خانه یا محل کار، لوستر مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.
  • پشتیبانی: شما مشتریان عزیز نیکان لوستر، همواره حمایت می‌شوید و کارشناسان مجموعه در صورت بروز هرگونه مشکل، پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.
نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز