قیمت سرامیک اسلب کف در ایرانسرام

سرامیک اسلب یکی از انواع سرامیک‌هایی است که به شکل مستطیل و با ابعاد بسیار بزرگ تولید می‌شود. رایج‌ترین کاربرد سرامیک اسلب ساخت و طراحی کف‌پوش و دیوارهای ساختمان‌ها است. اگر قصد استفاده از سرامیک اسلب برای ساختمان خود را دارید ما به شما بازدید از فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک ایران سرام عرضه‌کننده انواع سرامیک اسلب در طرح‌های متفاوت را پیشنهاد می‌کنیم، ایرانسرام با عرضه محصولات تولیدکنندگان مختلف در کنار هم خیالتان را از خرید با بهترین قیمت سرامیک کف آسوده خواهد کرد.

به طور معمول از سرامیک اسلب کف در مکان‌ها نظیر سالن‌های پذیرایی، هتل‌ها، سالن‌های سینما، رستوران‌ها استفاده می‌شود. با پیشرفت فنّاوری صنعت چاپ، سرامیک اسلب کف با طرح‌های مختلفی مانند طرح سنگ‌های طبیعی و چوب تولید شده و در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از سرامیک اسلب کف

یکی از دلایل محبوبیت سرامیک اسلب کف جایگزینی این محصول منحصربه‌فرد به جای سنگ‌های گران‌قیمت و سنگین طبیعی است. البته مزایای سرامیک اسلب کف به مورد یاد شده خلاصه نمی‌شود، در ادامه برخی از مهمترین مزایای سرامیک اسلب را مرور می‌کنیم.

مزایای استفاده از سرامیک اسلب کف

ایجاد فضای یکدست و بزرگ: طراحان دکوراسیون داخلی از سرامیک اسلب کف برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع که سرامیک اسلب کف در ابعاد بسیار بزرگی تولید می‌شود، خطوط اتصال بین سرامیک کم خواهد بود و فضا یکدست به نظر می‌رسد.

وزن کم: با وجود اینکه سرامیک اسلب کف ابعاد بزرگی دارد، اما از وزن پایینی برخوردار است. وزن پایین محصول علاوه بر اینکه جابه‌جایی و نصب آن را ساده می‌کند، وزن ساختمان را نیز افزایش نمی‌دهد.

پاکیزگی: به طور کلی سرامیک از لکه‌پذیری پایینی برخوردار است و اگر برای طولانی‌مدت در معرض انواع مختلف مواد شوینده قوی قرار بگیرد آسیب نمی‌بیند. با این وجود سرامیک به راحتی کثیف نمی‌شود و گرد و غبار را به خود نمی‌گیرد.

غیر قابل‌اشتعال: سرامیک اسلب کف غیر قابل اشتعال است. این ویژگی احتمال آتش‌سوزی را به شدت کاهش می‌دهد.
تنوع رنگ و طرح: با افزایش مصرف کاشی اسلب کف، تولیدکنندگان این محصولات درجه یک به تولید آنها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع پرداخته و با مناسب‌ترین قیمت‌ها در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌دهند. تنوع رنگ و طرح به شما این اجازه را می‌دهد که فضای مورد نظر را خلاقانه طراحی کنید.

قیمت سرامیک اسلب کف

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم سرامیک اسلب کف، یکی از رایج‌ترین محصولاتی است که برای پوشش کف ساختمان‌ها به ویژه به عنوان سرامیک کف پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در نتیجه این محصول با قیمت‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود. قیمت سرامیک اسلب کف تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

کارخانه تولیدکننده: به دلیل اینکه کارخانه‌های فراوانی در ایران به تولید سرامیک اسلب کف روی آورده‌اند و هر یک از این کارخانه‌ها از ماشین‌آلات و تکنولوژی مخصوص به خود استفاده می‌کنند، قیمت

سرامیک اسلب کف تحت تأثیر نام تجاری قرار می‌گیرد.

درجه کیفی: سرامیک اسلب کف مانند سرامیک معمولی از درجه کیفی برخوردار است. برای مثال سرامیک اسلب کف متراکم، ضد خش و ضد یخ‌زدگی که از باکیفیت‌ترین سرامیک‌ها به شمار می‌روند از قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند.

ابعاد و ضخامت: هرچه ضخامت و ابعاد سرامیک اسلب کف بیشتر باشد قیمت آن نیز به همان اندازه بالا می‌رود.

نوع: سرامیک کف اسلب به صورت لعاب‌دار و بدون لعاب، پرسلانی و غیره تولید می‌شود. هر یک از انواع سرامیک اسلب کف قیمت مخصوص به خود را دارد.

میزان سفارش: به طور کلی هرچه میزان سفارش سرامیک اسلب کف شما بیشتر باشد هزینه شما کمتر می‌شود.

طرح و رنگ: سرامیک اسلب کف در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود و به طور رایج محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سرامیک اسلب کف گران‌تر از دیگر محصولات است.

ایران سرام ارائه‌دهنده انواع سرامیک کف اسلب

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی عرضه‌کننده برترین محصولات کاشی و سرامیک به صورت آنلاین با ایجاد درگاه پرداخت امن اینترنتی این اطمینان خاطر را برای خریدار فراهم ساخته که سفارشات آن‌ها را در کمترین زمان و با تضمین اصالت و سلامت کالا به دست مصرف‌کننده برساند.

ایران سرام ارائه‌دهنده انواع سرامیک کف اسلب

ایران سرام با کسب نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت قصد دارد باکیفیت‌ترین محصولات کاشی و سرامیک از جمله سرامیک اسلب کف را با مناسب‌ترین قیمت در دسترس مصرف‌کننده قرار دهد. از ویژگی‌های سرامیک کف اسلب موجود در فروشگاه اینترنتی ایران سرام می‌توانیم به مقاومت بالا در برابر رطوبت، مقاومت بالا در برابر مواد شوینده اسیدی، ضدخش و ضد یخ‌زدگی، تراکم بالا، تحمل فشار و ترافیک اشاره کنیم. این محصولات درجه یک بسیار بادوام هستند و به دلیل برخورداری از ویژگی ضد اشتعال باعث ایجاد امنیت بیشتر خانه شما می‌شوند.

یکی از بهترین مکان‌ها برای نصب سرامیک اسلب، حیاط خانه‌ها و ساختمان‌ها است. شما می‌توانید جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط را در وب‌سایت ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز