مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

یکی از مهمترین مواردی که باید به صورت پیوسته در محل های مختلف مانند فروشگاه ها، هتل ها و اماکن تجاری و مسکونی انجام شود، شارژ کپسول آتش نشانی است. با توجه به اینکه امروزه انواع مختلفی از کپسول های آتش نشانی می توانند مورد استفاده قرار گیرند، هر کدام از آنها دارای مواد مختلفی هستند. در صورت استفاده کردن یا استفاده نکردن از کپسول های آتش نشانی به مرور زمان نیاز است که آنها را شارژ نمایید. این نکته را در نظر بگیرید که روش‌ های مختلفی برای شارژ کردن هر کدام از کپسول ها وجود دارند. با توجه به اهمیت این امر، شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به تجربه و تخصص خواهد داشت.

به همین علت همواره تاکید می شود با مراجعه به مراکز مجاز، شارژ کپسول آتش نشانی خود را برای مواجهه با هر مشکلی مهیا نمایید. انواع مختلف کپسول های آتش نشانی را ما در مجموعه تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر برای شما شارژ می کنیم. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی از جمله مهم‌ترین نکاتی به شمار می‌ رود که در باید مجموعه‌ ای متخصص و وارد این امر در اختیار شما قرار دهند.

لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

بررسی لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی به شما این امکان را می دهد که بتوانید از مجموعه هایی که مورد تایید هستند و در زمینه فروش کپسول آتش نشانی و شارژ آن ها فعالیت خود را انجام می‌ دهند، کمک گرفته و به اهداف خود دست پیدا کنید. در واقع مجموعه هایی که در این حوزه فعالیت می کنند باید از سازمان آتش نشانی تاییدیه دریافت کنند. با توجه به این امر امروزه لیست شرکت های شارژ کپسول آتش نشانی را می توانید در سایت سازمان آتش نشانی مشاهده نمایید.

لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی

فهرستی که توسط سازمان آتش‌ نشانی اعلام می‌ شود و مورد تایید این سازمان است، نشان می دهد که شارژ کپسول آتش نشانی یک امر بسیار ضروری خواهد بود. به همین علت باید در هنگام اتمام تاریخ عامل قرار گرفته شده درون کپسول آتش نشانی و یا در زمان تمام شدن آن به یک مرکز تخصصی و مجرب مراجعه کنید. فراموش نکنید برخی از مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، به واسطه عدم رعایت استانداردهای لازم از سازمان آتش نشانی اخطار دریافت کرده اند. ما در مجموعه اینتراسپایر با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربران، شارژ کپسول آتش نشانی را در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت انجام می دهیم.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

رعایت نکات ایمنی به جهت پیشگیری از حوادث اهمیت بالایی دارد. با این حال همواره باید خود را آماده مقابله با شرایط سخت نمایید. کپسول آتش نشانی از جمله تجهیزات ایمنی به شمار می رود که در هنگام مواجهه با آتش سوزی های کوچک به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با توجه به اینکه انواع کپسول های آتش نشانی امروزه در بازار عرضه می شوند، هر کدام از آن ها برای شارژ شدن باید از دستگاه‌های خاص بهره ببرند. کپسول های آتش نشانی باید طی عملیات تست و بازدید به صورت تخصصی نیز مورد بررسی قرار گیرند. معمولا تاکید می شود که هر دو سال یکبار کپسول های پودری را شارژ کنید.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

دیگر کپسول هایی که در بازار وجود دارند نیز بسته به نوع ساخت، زمان شارژ آن ها مشخص می شود. فراموش نکنید که در هنگام شارژ کپسول آتش نشانی باید تاریخ انجام این فرآیند بر روی آن حک شود. با انجام این کار می توانید از تاریخ دقیق شارژ بعدی اطلاعات کافی به دست آورید. یک نکته مهم دیگر نیز این است که خاموش کننده های پودری را باید به صورت مرتب و ماهانه بررسی نمایید. از جمله کارهایی که هنگام چک و بررسی خاموش کننده های پودری انجام می شود، بررسی مهره ها، سیلندر، ظاهر محفظه و کارتریج آن خواهد بود.

این نکته را نیز فراموش نکنید هر اندازه مخزن تبدیل آتش نشانی بزرگتر باشد، نیاز است که برای شارژ آن نیز هزینه های بیشتری پرداخت نمایید. در صورتی که از کپسول آتش نشانی با گاز کربن دی اکسید استفاده می کنید باید بدانید که نسبت به کپسول های دیگر که با بهره گیری از پودر و گاز شارژ می شوند، هزینه های متفاوتی پرداخت خواهید کرد. در واقع از مهمترین فاکتورهایی که در قیمت شارژ کپسول آتش نشانی تاثیر گذار بوده، می‌توان به وزن کپسول، نوع گازی که در آن استفاده می شود، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش و همچنین هزینه رفت و آمد متخصص اشاره کرد. ما در مجموعه تجهیزات آتش نشانی اینتراسپایر با بهترین قیمت کپسول آتش نشانی شما را شارژ خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز