شرکت های تولید کننده اسپرینکلر

افشانک های سقفی اتومات با نام اسپرینکلر شناخته می شوند که استفاده از آنها برای سرکوب و کنترل آتش است. اسپرینکلر ها توسط شرکت های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. می توان این محصول را یک آب پاش دانست که به آب شهری وصل است. مکانیسم عمل  این افشانه به این صورت است که در هنگام آتش سوزی، با پاشیدن آب، آتش را مهار می کند. شرکت های تولید کننده اسپرینکلر این محصول را در انواع و مدل های متفاوتی به تولید می رساند و برای هر نوع از این محصول دمای فعال شدن خاصی را طراحی می کنند. رنگ های داخل شیشه نشان دهنده این است که این اسپرینکلر در چه دمایی فعال می شود.

  • شیشه آبی: در دمای 141 درجه سانتی گراد فعال می شود.
  • شیشه سبز: در دمای 93 درجه سانتی گراد فعال می شود.
  • شیشه بنفش: در دمای 182 درجه سانتی گراد درجه فعال می شود.
  • شیشه زرد: در دمای 79 درجه سانتی گراد فعال می شود.
  • شیشه قرمز: در دمای 68 درجه سانتی گراد فعال می شود.
  • شیشه نارنجی: در دمای 57 درجه سانتی گراد فعال می شود.

این محصول دارای درجات کیفی متفاوتی است و حتما باید از طریق مراکز فروش معتبر و شرکت های تولید کننده معتبر خریداری شود. شرکت های سازنده سیستم های اطفا حریق لیست قیمت محصولات خود را به نمایندگی ها اعلام می کنند. با مراجعه به سایت این تولید کنندگان یا مراکز معتبری که به فروش این محصولات اقدام می نمایند می توان از قیمت انواع اسپرینکلر اطلاع کسب کرد.

معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده اسپرینکلر

معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده اسپرینکلر

سیستم هایی که برای اطفا حریق در ایران مورد استفاده قرار می گیرند علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برخی تاییدیه ها مانند dedal اروپا را نیز دارند. این سیستم و تجهیزات باید به گونه ای ساخته شوند که کیفیت آن ها برای استفاده در پروژه های مسکونی برای حفظ شرایط کافی باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا از ویژگی های بسیاری از برندهای ایرانی تولید کننده اسپرینکلر است. با استفاده از محصولات شرکت های ایرانی می توان از خریداری محصولات مشابه خارجی آن بی نیاز شد.

شرکت های تولید کننده سعی دارند تا با مواردی مانند تاسیس آزمایشگاه های تخصصی کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و با ارائه محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه، رضایت خریداران را جلب کنند. از مهم ترین و مطرح ترین شرکت هایی که به تولید سیستم های اطفا حریق از جمله اسپرینکلرها اقدام نموده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شرکت اعلام حریق زیتکس
  • شرکت آشکار ساز ایرانیان با نام تجاری تسلا
  • شرکت تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر
  • شرکت آریاک با نام تجاری آریاک الکتریک تهران
  • شرکت اعلام حریق سایان
  • شرکت اعلام حریق سنس
  • و ...

برندهایی که نام برده شد دارای تاییدیه های لازم از سازمان آتش نشانی و همچنین دارنده گواهی نامه های استاندارد سازمان ملی هستند. به طور کلی سیستم های اطفا حریق ایرانی نسبت به برندهای خارجی دارای قیمت مناسب تری هستند. برندهای مطرح ایرانی مانند زیتکس توانسته است حتی نسبت به نمونه های خارجی موجود در بازار با کیفیت تر عمل کند.

خرید اسپرینکلر از اینتر اسپایر

خرید اسپرینکلر از اینتر اسپایر

مراحل فعال شدن اسپرینکلرها به این گونه است که در ابتدا انتهای سیستم باز می شود که این موضوع باعث آزاد شدن سیال درون لوله از بیرون است. این محصول دارای 4 نوع سیستم اسپرینکلر لوله تر، اسپری پیش عملگر، اسپرینکلر سیلابی و اسپرینکلر لوله خشک است. نوع دیگر تقسیم بندی این محصول به صورت اسپرینکلر بالا زن و پایین زن در دو واکنش سریع و استاندارد است. استفاده از سیستم های اطفا حریق مانند اسپرینکلرها برای امنیت جانی و حتی مالی در اغلب کشورها الزامی است. امروزه برای دریافت پایان کار پروژه های ساختمانی به تاییدیه سازمان آتش نشانی مبنی بر تجهیز پروژه با سیستم های اطفا حریق، نیاز است.

بسیاری از شرکت های سازنده سیستم های اطفا حریق در ایران چندین سال است که سعی دارند که محصولات با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی را به بازار وارد کنند. امروزه شرکت های بسیاری وجود دارند که می توان از طریق آنها اقدام به خرید تجهیزات آتش نشانی کرد. این مراکز و شرکت ها باید از مجموعه های تولید کننده این برند ها اخذ نمایندگی کنند. مجموعه تجهیزات آتش نشانی اینتر اسپایر یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های تامین کننده تجهیزات آتش نشانی است. در این شرکت می توانید انواع اسپرینکلر را با کیفیت های مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز