گلدن ویزای یونان | شرایط دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟

موسسه ویزا پلاس با وکلای تراز اول مهاجرتی یکی از بهترین موسسات مشاوره و مجری مهاجرت می باشد. گرفتن ویزا به دلایل مختلفی دچار پیچیدگی و قوانین خاص می باشد، از این رو ویزا پلاس آماده ی ارائه خدماتی همچون مشاوره اخذ ویزا برای آمریکا، کانادا، کشورهای اروپایی، مشاوره ویزای سرمایه گذاری، مشاوره ثبت شرکت در اقصی نقاط دنیا و … می باشد. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

یونان یکی از کشورهای اروپایی ایده آل برای مهاجرت است که امکان دریافت ویزا را به بدون حضور در کشور می دهد. فقط برای اینکه ویزای این کشور را دریافت کنید، کافیست که هر سال 1 بار به مدت حداقل 4 روز به کشور یونان سفر کنید. واقعیت این است که روش های مختلفی برای دریافت اقامت در کشور یونان وجود دارند که تنها یکی از این روش ها، گلدن ویزای یونان است.

دریافت ویزای طلایی یونان، یکی از ساده ترین اقداماتی است که می توانید برای دریافت اقامت یونان برای خود و خانواده خودتان انجام دهید. اما برای دریافت این نوع ویزا نیز، باید دارای شرایط خاصی باشید که در ادامه این مقاله به طور کامل آن ها را شرح می دهیم.

گلدن ویزای یونان | شرایط دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟

گلدن ویزای یونان    

شرایط دریافت گلدن ویزای یونان چیست؟ برای دریافت اقامت در یونان، دو روش کلی وجود دارند. اولین روش این است که بتوانید تمکن مالی خود را جهت داشتن اقامت در یونان اثبات کنید. برای این روش لازم است که حساب مالی قدرتمندی داشته باشید تا بتوانید خود و اعضای خانواده خود را به یونان ببرید. روش دوم نیز خرید ملک در یونان و دریافت گلدن ویزای یونان است.

گلدن ویزای یونان در واقع همان ویزایی است که پس از خرید ملک در یونان به افراد ارائه می شود. افرادی که قصد سرمایه گذاری در یونان را دارند و از طرفی بودجه کافی جهت خرید ملک را دارند، می توانند اقدام به دریافت گلدن ویزای یونان کنند.

از مزایای اصلی گلدن ویزای یونان می توان به امکان دریافت اقامت برای خود و اعضای خانواده اشاره کرد. این در حالی است که در بسیاری از روش های دریافت اقامت، فقط می توان برای خود فرد اقامت دریافت نمود. بنابراین، با دریافت ویزای طلایی یونان، می توانید از تمامی مزایای مهاجرت به یونان و گرفتن اقامت در این کشور بهره مند شوید.

گلدن ویزای یونان

شرایط گلدن ویزای یونان✔️بررسی مدارک مورد نیاز + روش های اخذ

شرایط گلدن ویزای یونان چیست؟ این حتما یکی از سوالات اصلی شما برای دریافت ویزای یونان است. به طور کلی، می توان ویزای طلایی یونان را با توجه به شرایط خاصی دریافت کرد. اما خبر خوب این است که این شرایط آنقدر ساده هستند که می توان به راحتی آن ها را احراز کرد. از جمله شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای طلایی یونان عبارتند از:

  • خرید ملک 250 هزار یورویی
  • امکان دریافت ویزا برای همسر فرد متقاضی (دارنده ملک)
  • امکان دریافت ویزا برای فرزندان بالای 18 سال
  • امکان دریافت ویزا برای پدر و مادر فرد متقاضی

به غیر از اینکه می بایست شرایط ذکر شده را برای دریافت گلدن ویزای یونان داشته باشید، لازم است که یک سری مدارک را جهت احراز شرایط و دریافت ویزای طلایی یونان آماده کنید. این مدارک برای دریافت ویزا ضروری هستند و بدیهی است که عدم وجود هر یک از آن ها به منزله ناقص بودن مدارک شناخته می شود. بنابراین، سعی کنید که قبل از انجام هر اقدامی، این مدارک را تهیه کنید و برای دریافت ویزای گلدن آماده داشته باشید. لازم به توضیح است که هر یک از این مدارک باید به صورت رسمی به انگلیسی ترجمه شوند.

  • پاسپورت فرد و تمامی اعضاء خانواده
  • شناسنامه و کارت ملی فرد و تمامی اعضاء خانواده
  • نشانی محل کار و منزل متقاضی اصلی
  • مدارک شغلی فرد متقاضی
  • پرینت حساب متقاضی و گردش حساب
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • سند ازدواج فرد متقاضی

حال که با شرایط دریافت گلدن ویزای یونان آشنا شدید، حتما این سوال برای شما مطرح می شود که چند راه برای دریافت این ویزا وجود دارد؟ به طور کلی، اگر شرایط و مدارک ذکر شده را داشته باشید، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، ویزای طلایی یونان را دریافت کنید و در این زمینه محدودیت خاصی وجود ندارد. اما به دلیل اینکه انجام مراحل خرید ملک در یونان و دریافت ویزای طلایی یونان دارای مراحل اداری است، بهتر است که از موسسه های مهاجرتی متخصص در این حوزه ها کمک بگیرید. چرا که در اکثر موارد، مراحل مربوط به دریافت ویزا در این موسسه ها با سرعت بیشتری انجام می شوند. موسسه مهاجرتی ویزا پلاس از جمله موسسه های معتبر در حوزه مهاجرت است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت ویزای طلایی یونان کنید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز