بهترین دستگاه بلوک زنی

مجموعه بتن سرمد فعال در زمینه تولید انواع ماشین آلات صنعتی و ساختمانی است. این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان متخصص توانسته است بهترین دستگاه بلوک زنی را تولید کند.

اما قبل از خرید هر وسیله ای باید با مشخصات آن آشنا شد. یک ابزار، ماشین یا دستگاه با کیفیت ویژگی های مشخصی دارد. بر اساس این ویژگی ها خوب و بد از هم تشخیص داده می شوند. در این مقاله ابتدا درباره ویژگی های یک دستگاه مرغوب بلوک زنی صحبت می کنیم. سپس به معرفی برترین شرکت تولید کننده این دستگاه می پردازیم.

ویژگی های یک دستگاه بلوک زنی خوب 

یک بلوک زن خوب سرعت قابل قبولی دارد. هر چقدر سرعت یک بلوک زن بیشتر باشد تولید شما نیز بیشتر خواهد بود. تولید زیاد باعث درآمد بالا می شود و صرفه اقتصادی را برای افرادی که در این زمینه کار می کنند، افزایش می دهد.

دستگاه های بلوک زنی باید طول عمر بالایی داشته باشند. از آنجایی که این دستگاه ها قیمت بالایی دارند یک دستگاه بی کیفیت می تواند بسیار هزینه بر باشد. نیاز به تعمیر یا تعویض دستگاه مشکلی است که افراد زیادی با آن مواجه می شوند. دلیل بروز چنین مشکلاتی کیفیت پایین و استفاده از وسایل ارزان و نامرغوب در تولید دستگاه است. بنابراین یک دستگاه بلوک زنی خوب باید از وسایل مرغوب ساخته شده باشد.

برای تهیه بهترین دستگاه بلوک زنی به قابلیت حمل و جابجایی آن دقت کنید. این دستگاه ها سنگین هستند. جابجایی آن ها در صورت نبودن چرخ های کمکی بسیار دشوار است. برای همین دستگاهی را انتخاب کنید که به چرخ مجهز است.

دستگاه هایی که قابلیت اتصال سه فاز و دو فاز دارند بسیار مناسب هستند. آخرین و مهم ترین فاکتور دستگاه بلوک زنی مرغوب، قیمت آن است. قیمت باید با توجه به کیفیت دستگاه باشد. یکی از مهم ترین روش ها برای خرید ارزان تهیه مستقیم محصول از تولید کننده است. با حذف واسطه ها می توان هزینه را تا اندازه قابل توجهی کاهش داد.

ویژگی های یک دستگاه بلوک زنی خوب 

بهترین دستگاه بلوک زنی بتن سرمد 

شرکت دانش بنیان بتن سرمد یکی از معروف ترین تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی است. این شرکت با استفاده از نیروی خبره و مجرب به تولید ماشین آلات مرغوب می پردازد. بتن سرمد سالیان درازی است که در این حرفه فعالیت می کند. انواع دستگاه های بلوک زن در این شرکت تولید می شوند. کیفیت محصولات موجود در بتن سرمد، زبان زد خاص و عام است. بلوک زن های مجموعه در قالب های مختلفی تولید شده اند. بتن سرمد در طی سال های طولانی توانسته است اعتماد مخاطب را جلب کند. بدون شک در صدر بودن اتفاق شانسی نیست. این برتری به دلیل ارائه خدمات استثنایی است. خدماتی چون:

  • امکان خرید بی واسطه و مستقیم از تولید کننده
  • عرضه ارزان محصولات
  •  کیفیت بالا و بی رقابت دستگاه های بلوک زنی
  • تولید انواع مختلف بلوک زن ها از جمله: بلوک زن دستی، هیدرولیک، دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک
  • محصولات باکیفیت صادراتی
  •   طول عمر بالای محصولات
  •  سرعت قابل توجه دستگاه های بلوک زنی در تولید

بهترین دستگاه بلوک زنی بتن سرمد 

بهترین دستگاه بلوک زنی کدام است

اگر به دنبال بهترین ها هستید، باید بتوانید آن ها را به خوبی بشناسید. همه دستگاه های بلوک زنی کیفیت یکسانی ندارند. برای مثال یک بلوک زن ۲ قالبه سرعت کمتری نسبت به بلوک زن ۶ قالبه دارد. به عبارت دیگر دستگاهی که مجهز به شش قالب است تعداد بیش تری بلوک را در یک بازه زمانی تحویل می دهد. با وجود سرعت بالا و دقت شگفت انگیز شاید این دستگاه برای افراد تازه کار مناسب نباشد.

دستگاه های بلوک زن ۶ قالبه با نیروی برق کار می کنند. برای همین هزینه مصرفی بالاتری دارند. اگر تازه کارگاه بلوک زنی خود را راه اندازی کرده اید، شاید یک دستگاه برقی برایتان هزینه بر باشد. در این مثال بهترین دستگاه بلوک زنی برای شما نوع دستی آن است. داشتن انتخاب شایسته دشوار به نظر می رسد. برای انتخاب بهترین دستگاه بلوک زنی برای هر شخص موارد متعددی از قبیل: فضای کارگاه، سابقه و تجربه نیرو، بودجه و سرمایه و حجم پروژه ها باید مورد بررسی قرار گیرند.

با این حال نگران نباشید. بتن سرمد شما را در انتخاب دستگاه مناسب کمک خواهد کرد. کافی است با مشاوران فروش تماس حاصل نمایید تا بتوانید دستگاه بلوک زنی مناسب را تهیه کنید. مشاوران این مجموعه با بررسی شرایط و نیاز افراد بهترین نوع دستگاه بلوک زنی را معرفی می کنند.

کلام آخر

خرید دستگاه با کیفیت تاثیر زیادی بر موفقیت خواهد گذاشت. انتخاب بهترین دستگاه بلوک زنی نیاز به اطلاعات و دانش کافی دارد. در این مقاله شما را با بهترین شرکت تولیدکننده این ماشین آلات آشنا کردیم. انواع دستگاه های بلوک زنی را می توانید از طریق این شرکت تهیه فرمایید. مجموعه بتن سرمد محصولات مرغوب خود را با قیمتی بی نظیر عرضه می کند. در صورتی که تمایل به خرید دستگاه های بلوک زنی دارید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

5/5
1 امتیاز