خرید ورق گالوانیزه اصل به طور مستقیم از کارخانه های معتبر فولاد سازی

مجموعه آهن پخش با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع آهن آلات، بستری برای خرید ورق گالوانیزه اصل به طور مستقیم از کارخانه های معتبر فولاد سازی را فراهم کرده است. از آنجا که این مجموعه با کارخانه معتبر همکاری می کند می تواند محصولات با کیفیتی را برای مشتریان تامین کند.

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از ورق گالوانیزه در صنایع مختلف در برخی از موارد برخی از افراد سودجو سعی می کنند ورق گالوانیزه تقلبی را با کیفیت پایین در اختیار مشتریان قرار دهند و محصولات خود را با نام و برندهای تولیدی معتبر به فروش برسانند. یکی از معتبرترین روش هایی که برای پیشگیری از این موضوع می توان از آن استفاده کرد، خرید ورق گالوانیزه اصل به صورت مستقیم از کارخانه های معتبر فولاد سازی است. در این مقاله قصد داریم شما را با کارخانه های معتبر فولاد سازی آشنا کنیم تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه محصولی از جنس فولاد سرد است که روی آن با استفاده از فلز روی پوشانده شده است. یکی از مهمترین موارد استفاده از این محصول در صنعت خودروسازی است. به صورت کلی این محصول در برابر گرما و سرما، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و به همین دلیل برای صنایع مختلف به خصوص صنعت خودروسازی کاملاً مناسب است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های ورق گالوانیزه این است که این محصول خاصیت جوش پذیری مناسبی دارد. به همین دلیل ساخت وسایل مختلف با استفاده از ورق گالوانیزه کاملاً آسان است. از طرفی این محصول به دلیل دارا بودن خاصیت رنگ پذیری بالا می‌تواند به رنگ های مختلفی در بیاید و با توجه به سلیقه مشتریان رنگ های متفاوتی به خود بگیرد.

از آنجایی که ورق گالوانیزه در برابر تغییرات آب و هوایی و بارش برف و باران مقاومت بسیار بالایی دارد، برای ایجاد سایبان ماشین گزینه مناسبی است و معمولاً در مکانهای عمومی و خصوصی به عنوان سایبان ماشین مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق گالوانیزه

کارخانه های ارائه دهنده ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه به صورت مستقیم از درب کارخانه یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن نه تنها محصول مورد نظر با قیمت مناسب و اقتصادی به دست مصرف‌کننده می‌رسد، بلکه کیفیت محصولات خریداری شده کاملاً بالا و مناسب است. برخی از کارخانه های ارائه دهنده ورق گالوانیزه موارد زیر هستند:

۱. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

این کارخانه که در سال ۱۳۷۲ در شهر مبارکه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان ورق گالوانیزه فعالیت می‌کند. این کارخانه محصولات با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان ورق گالوانیزه مطابق با استانداردهای جهانی دانست که علاوه بر فروش محصولات در داخل کشور به عنوان صادرکننده ورق گالوانیزه نیز شناخته می‌شود.

۲. کارخانه تولیدی شهرکرد

این کارخانه تولیدی که در شهر بروجن استان شهرکرد واقع شده است، یکی از مهم ترین تولید کنندگان انواع مختلف ورق فولادی به خصوص ورق های گالوانیزه به شمار می‌رود که کیفیت بالایی از محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات تولید شده توسط کارخانه تولیدی شهرکرد کیفیت بسیار بالای محصولات در عین ضخامت کم آنهاست.

۳. کارخانه تولیدی فولاد غرب

این کارخانه تولیدی در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در شهرستان دلیجان در استان مرکزی شروع کرد و تاکنون انواع مختلفی از محصولات فولادی به خصوص ورق گالوانیزه را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

این کارخانه تولیدی در حال حاضر در حدود ۵۵۰ هزار تن ورق گالوانیزه را به صورت سالانه تولید می کند، اما از آنجایی که نیاز داخلی به این محصول بسیار بیشتر از این مقدار است می‌توان گفت: کارخانه تولیدی فولاد غرب تنها بخش کمی از نیاز داخلی را مرتفع می‌کند.

۴. کارخانه تولیدی ورق گالوانیزه کاشان

این کارخانه تولیدی از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نمود و هر ساله به میزان تولیدات خود اضافه می‌کند. این کارخانه در ابتدا با نام صنایع گالوانیزه فجر سپاهان شناخته می شد، اما با گذشت زمان، نام آن به کارخانه تولیدی ورق گالوانیزه کاشان تغییر پیدا کرد.

تولیدات این کارخانه هم از نظر نوع و هم از نظر ضخامت بسیار متنوع هستند و به صورت کلی می‌توان گفت این کارخانه تولیدی انواع متفاوتی از محصولات را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

کارخانه های ارائه دهنده ورق گالوانیزه

کلام آخر

در این مقاله با کارخانه های ارائه دهنده ورق گالوانیزه آشنا شدیم. برای خرید آسان ورق گالوانیزه می توانید به مجموعه آهن پخش مراجعه کنید. این مجموعه با تامین محصولات خود از بهترین کارخانجات داخلی می تواند با کیفیت ترین ورق گالوانیزه را در اختیار افراد قرار دهد. جهت دریافت قیمت میلگرد و ورق گالوانیزه به فروشگاه اینترنتی آهن پخش مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. 

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز