چگونه پد سلولزی مرغوب و با کیفیت را تشخیص بدهیم

مجموعه نیکاسان ارائه دهنده انواع پد سلولزی کولر، سیستم های سرمایشی و گرمایشی کارگاهی و اداری است. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش سیستم های سرمایشی و گرمایشی، با کیفیت ترین پدهای سلولزی مرغوب برای سیستم های سرمایشی را به فروش می رساند.

کاربرد پد سلولزی در فصل گرما یا در تکمیل تجهیزات صنعتی از جمله گلخانه ها و مرغداری ها چنان زیاد شده است، که هر فردی ممکن است به آن نیاز پیدا کند. اما مسئله مهمی که در هنگام خرید پد سلولزی به وجود می آید این است که چگونه پد سلولزی مرغوب و با کیفیت را تشخیص بدهیم؟ در این مقاله قصد داریم به برخی از اصول خرید پد سلولزی مرغوب اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

پد سلولزی با ماده اولیه کاغذ کرافت شامل الیاف گیاهان کنف، بامبو و کاج تولید می شود. لازم است بدانید که تکنولوژی تولید کاغذ کرافت هنوز در ایران وجود ندارد. این موضوع باعث شده تا کلیه برندهای ایرانی تولید کننده پد سلولزی، کاغذ کرافت مورد نیاز خود را از اروپا یا چین وارد کنند. حال باید دید که کیفیت کدام نوع کاغذ کرافت بالاتر است؟

با توجه به اینکه پد سلولزی به مدت طولانی، آب را درون لایه های خود نگه می دارد، بنابراین لازم است در عین جذب بالا، مقاومت مناسبی نیز در برابر تخریب و خمیر شدن داشته باشد. یک پد سلولزی مرغوب که از کاغذ کرافت اروپایی ساخته می شود می تواند تا 5 سال قابل استفاده باشد. این در حالی است که یک پد سلولزی نامرغوب که عمدتا از کاغذ چینی تولید می شود، پس از مدت زمان کوتاهی، خمیر شده و تغییر شکل پیدا می کند.

چگونه پد سلولزی مرغوب و با کیفیت را تشخیص بدهیم

ویژگی های پد سلولزی مرغوب

یک پد سلولزی مرغوب از کاغذ کرافت باکیفیت تولید شده است. از بین برندهای تولید کننده پد سلولزی، برندهایی که از کاغذهای اروپایی استفاده می کنند، مورد اعتمادتر و البته گران تر هستند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که با افزایش قیمت دلار و افزایش تحریم های اقتصادی، احتمال کلاهبرداری بسیار بالا رفته و امکان استفاده از کاغذ چینی به جای اروپایی وجود دارد. بنابراین در چنین شرایطی یک پد گران قیمت الزاما یک پد سلولزی مرغوب و باکیفیت نیست.

نحوه تشخیص پد سلولزی با کیفیت

با توجه به اینکه کاغذهای کرافت اروپایی و چینی بسیار به هم شباهت دارند، بنابراین تشخیص آن ها از یکدیگر دشوار بوده و عملا امکان پذیر نیست. به همین دلیل بهتر است خرید پد سلولزی را از طریق یک فروشگاه مطمئن و از یک برند باکیفیت انجام دهید. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه پد سلولزی مرغوب و باکیفیت را تشخیص بدهیم؟

تراکم یک پد سلولزی با کیفیت باید به گونه ای باشد که گردش آب در بین لایه ها به صورت کاملا یکنواخت و به اندازه باشد. مسلما تجمع بیش از حد آب در یک نقطه باعث از بین رفتن مقاومت پد، افزایش رسوبات و تغییر شکل آن خواهد شد. همچنین میزان همبستگی بافت سلولزی باید به اندازه ای باشد که از ورود حشرات، گرد و غبار و حتی عوامل بیماری زا پیشگیری به عمل آید.

یک پد سلولزی مرغوب باید ایستایی مناسبی داشته باشد و تغییر شکل ندهد. علاوه بر این، کیفیت کاغذ کرافت اولیه و استحکام الیاف سلولزی باید به اندازه ای باشد که هر پد بعد از هر بار شستشو، به حالت اولیه خود بازگردد. معمولا  این گونه نشانه ها پس از گذشت حداقل یک سال مشخص می شوند. بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای خرید پد سلولزی حتما با یک کارشناس مطمئن مشورت نمایید. همچنین، توجه به سابقه برند تولید کننده و ارزیابی عملکرد آن در طول سال های گذشته، می تواند بسیار کمک کننده باشد.

نحوه تشخیص پد سلولزی با کیفیت

خرید پد سلولزی مرغوب از نیکاسان

شرکت نیکاسان یکی از مراکز مطمئن و قابل اعتماد ایرانی در زمینه تولید انواع پد سلولزی است. این شرکت با استفاده از کاغذهای کرافت مرغوب توانسته است در این زمینه بسیار موفق عمل کند. کلیه پدهای سلولزی این شرکت از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه می شوند و به دست مشتری می رسند. با مراجعه به فروشگاه آنلاین شرکت نیکاسان می توانید کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. چنانچه در مورد خرید پد سلولزی سوالاتی دارید می توانید ابتدا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز