ایمن سازان سپهر، مرکز تخصصی خدمات کپسول آتش نشانی در ستارخان

وجود کپسول آتش نشانی در هر مکانی لازم و ضروری است، قطعا بدون وجود کپسول آتش نشانی حتی آتش سوزی های کوچک هم می توانند منجر به خسارات بزرگی شوند. شرکت ایمن سازان سپهر خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در منطقه ستارخان را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

آیا کپسول های آتش نشانی نیاز به شارژ دارند؟

بله، کپسول های آتش نشانی به صورت سالانه نیازمند بررسی و شارژ مجدد هستند؛ ضمن اینکه این مهلت یک ساله در صورتی است که کیفیت نگهداری آن ها استاندارد باشد. اگر کپسول آتش نشانی منزل یا محل کار شما در محیط گرم یا سرد نگهداری می شود باید زودتر نسبت به شارژ آن اقدام نمایید. 

عدم توجه به وضعیت کپسول آتش نشانی باعث می شود در زمان وقوع حادثه عملکرد مناسبی نداشته باشد، و باعث ایراد خسارات قابل توجهی به شما شود؛ توصیه می شود در بازه های کوتاه مدت شخصاً نسبت به بررسی نشانگر کپسول اقدام نموده و در بازه های 6 ماهه کپسول های محیط کار و منزل را جهت بازدید تخصصی به مراکز معتبر و دارای صلاحیت ببرید.

آیا کپسول های آتش نشانی نیاز به شارژ دارند؟

مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی 

توجه داشته باشید که فرایند شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به تبحر و تخصص بالایی دارد؛ انجام این کار تجهیزات ویژه ای را می طلبد که مستقیما در عملکرد کپسول اثر گذار است، متاسفانه اخیرا برخی کارگاه های غیرمجاز بدون دانش و تخصص کافی اقدام به شارژ کپسول های آتش نشانی نموده اند که باعث خسارات جبران ناپذیری به مصرف کنندگان شده است.

 شرکت خدمات آتش نشانی ایمن سازان سپهر ستارخان با دارا بودن وسایل و تجهیزات استاندارد و پیشرفته می تواند کپسول های آتش نشانی در انواع مختلف را بازرسی و شارژ نماید.

کپسول های آتش نشانی تنوع دارند؟

بله، کپسول های آتش نشانی بسته به محیط قرار گیری، دارای انواع مختلفی هستند؛ که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن
  • کپسول آتش نشانی آب و گاز
  • کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  • کپسول آتش نشانی بیوورسال
  • کپسول آتش نشانی فوم

تشخیص اینکه کپسول چه نوع کپسول آتش نشانی مناسب محل کار شماست نیازمند اطلاعات دقیق درباره نوع کسب و کار، وسعت محل و مواد موجود در کارگاه شماست، بنابراین صرفا متخصصین این حوزه قادر خواهند بود کپسول مورد نیاز محل کار شما را مشخص کنند.

شرایط نگهداری کپسول آتش نشانی 

  1.  قبل از شارژ کپسول از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  2.  هیچگاه  برچسب کپسول را جدا نکنید؛ این برچسب زمان نیاز به شارژ مجدد کپسول را به شما نشان می دهد.
  3. کپسول را پس از شارژ در محیطی مناسب با دمای استاندارد نگهداری کنید؛ کپسول نباید در محیط های بسیار سرد یا گرم قرار گیرد.
  4.   از شکسته شدن، خراش یا ضربه دیدن کپسول جلوگیری نمایید.
  5.  در صورتی که از کپسول به هر میزان استفاده کردید، جهت شارژ مجدد آن اقدام نمایید.

نرخ شارژ کپسول های آتش نشانی 

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی بسته به نوع مواد اطفاء حریق و همچنین حجم آن متفاوت است، به عنوان مثال هزینه شارژ کپسول های آتش نشانی آب و گاز با کپسول پودر و گاز یا کپسول co2 تفاوت دارد. علاوه بر نوع کپسول حجم آن نیز در ارائه خدمات و هزینه شارژ تاثیر گذار است در حال حاضر کپسول های آتش نشانی در حجم های زیر موجود هستند: 

  • کپسول یک لیتری
  • کپسول دو لیتری
  • کپسول ۴ لیتری
  • کپسول ۶ کیلویی
  • کپسول ۱۲ لیتری
  • کپسول ۲۵ لیتری

نرخ شارژ کپسول های آتش نشانی 

ادارات و مراکز مختلف مانند هتل ها، کارخانه ها، مراکز تجاری و آموزشی بسته به مساحت و همچنین نوع عملکردشان نیاز به چندین کپسول اطفاء حریق در حجم های مختلف و بعضا با مواد متفاوت دارند؛ شرکت ایمن سازان سپهر در ستارخان با سابقه طولانی و با در اختیار داشتن مجرب ترین کارشناسان ایمنی می تواند در این زمینه به صاحبان کسب و کارها، ادارات و سازمان ها مشاوره تخصصی دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در حوزه ایمنی محل کار خود با ما تماس بگیرید. کارشناسان مجرب و کارآزموده شرکت ایمن سازان سپهر بسته به نوع حرفه و محیط کار شما مناسب ترین نوع کپسول و حجم آن را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد خواهند کرد. شرکت ایمن سازان سپهر کلیه فرایند شارژ کپسول های شما را به صورت عکس و فیلم مستندسازی می کند تا شما از ایمنی محل کار و منزل خود آسوده خاطر باشید.

نوشتن دیدگاه

به این مطلب امتیاز دهید

0/5
امتیاز